Datin Hjh. Maznah bt. Yusof :)

Err, harini paling sedih padahal dalam hati gembira haha . Korang kena paham bahawasanya aku ni 99% takda feeling sedih cause bab bab sedih ni sungguh sukar skali untuk dilakonkan ye , lagi 1% tu if betulbetul apa yg terjadi ada kena mengkena dengan family aa . Hahaha pantang nenek atok moyang aku nangis nangis ni , ala ala jantan ah aku ni haeh , ada aku kisah ? Bhaha dah memang aku mcm ni , nak cengmana lagi , redha jo laa .

Today kaaaan , PENGETUA SMK SEREMBAN 2 , Datin Hjh Maznah Yusof telah berinnalillah dari sekolah haha kureng hajaq punya anak buah murid . Pengketua saya dah pencen/bersara laaa :( Sedih nyaaaa wuwuwuwuwuw ! Hahaha sumpah sedih wey , bernangis tangisan pengetua ku . Erghh dah takda lagi dah mummy gendut . Hehe btw before that , Happy Advance Birthday dear Datin , aumm muaaah :p

Pagi pagi exercise naik tangga mentuju ke kelas bersama tanpa orang di sebelah , maklumlah si single :D Dah lah hujan this morning , aduh berbasah kuyup saya ke sekolah hahah dandan la kau kuyup , setitik duatitik tigatitik je , bukan t*t*k kay ! Hoiii korang ni , pikir lain je . Bok nak ? Hahah masuk je kelas letak beg di atas kerusi berada di belakang kelas tu haa , jiran den tak sampai lagi . Lepak jap dengan member lain . Selepas 5minit dibantutkan , hahaha jiran a.k.a husband aku puung sampai . Bawak Nikon *cha-ching cha-ching hehe ;) Aku kan pantang nampak SLR , sebab aku ni kuno tak pernah menterasa SLR okay , aku hidup sebijik kera ouuuukkkaakkkk oouuukkkakkkk ! Hahaha sambil tu macam biasa rutin seharian , berGOSIP paling penting awal pagi oh . Tak gosip , haa mencarik kelemahan orang iaitu mengejek la hahaha well , siapa tak kenal gang Nisa kan ? Bhahaha xD

Setelah beberapa minit lagi dibantutkan haha , turun pergi dewan . Paling lambat kitaorang weh , tengok dewan semua dah penuh dah . Pikir punya pikir punya carik , haa finally adalah setempat berkecilan ada kan . So dengan gersang nya hahaha duduk la berhimpit himpit dengan budak form 1 *tak silap la hehe . Gang ada 6 orang , so 3 depan 3 belakang muahaha kasi conquer semuaa , settle ! :D Dari kiri , NISA , BYLA , FYNA . Belakang pulaaa , AIN , KIRIN , *tuuut* :3 -.-

Semasa perasmian Datin tu , perghh macam macam ada haha . Aku paling suka time Mari Menari tu ! Part MCI aku paling suka bhahaha <3 Stim siot tengok dorang . Aku dah la duduk dengan red carpet , agagak kalau red carpet tu boleh cakap en , mesti dia cakap , 'wooooi , tak reti duk diam ke cibai?' HAHAHA aku suka gelak lah pet , maaflah . Sorry sorry , my mistakes . Give me some space hahaha . Aku gelak paling kuat wey tengok persembahan serba guna begitu . Sampai semua orang mempandang aku , umangaaaai ! DASYAT sangaaat xD Buat malu mak bapak aku je haha lek luuh kay sayang ? Awak kena faham :') Habis je menjahanamkan satu dewan bukan dua ye ataupun bukan tiga okay haha , melangkahi seribu langkah tapak kaki takkan tangan kot haha pergi paling hujung sampai ke barat mentunggu Datin naik kereta antik . Weewiiitt tah tahan lama ke tak tayar tu hahaha takut pancit je didalam hati yg gundah gelana ini heheh . Sesampai je Datin menaiki kereta antik tersebut , lalu saya melambai kan tangan . Auwww , dia lambungkan lambaian kepada ku kembali . Nak tengok mcm mana dia byebye ? Come to see me yeah hahaha :p

Tiba je time rehat , perghh tak mampu nak cerita . Paling payah nak beli air anggur , aku dengan bonzer nyaa , jerit kat hidung abang tu , 'ABANGGGG ! NAK AIRRRR ! NANTI SAYA MATI TERCEKIK SAYA SALAHKAN ABANG YE !' Haaa terus mamat tu ambik kan air bagi aku padahal lagi ramai tunggu di belakang haha saboo jo la , first come first serve :) Habis rehat , belajar macam biasa sampai balikkkk .

Petang tadi , hantar Edaydoe pergi sch KGV . Ada friendly match antara sch S2 and KGV . Nak tau siapa menang ? Hehehe malu la nak cakap , *tersengih sengih mcm selipar koyak :P Nanti korang tau lah tu . Pi tengok berita Kosmo bhahah . Pukul 6 lebihan , Edaydoe call suruh ambik dia di pagar depan sana . So dengan berbangga hatinya ambiklah dia , haeh padahal sakit kaki nak drive ambik dia ni hahaha *berlagak euwww plishhh lah xD Suddenly , ternampak seorang mahligai bernama *tuuuut* berbaju *tuuuut* , awhhh ingatkan dia nak pandang , tapi tak , aduhaii jual mahal ye kau . Pang kang . HAHA aku rindu kau M <3

Okay skrg nak dengar kemerepekan aku tak ? Kalau taknak tutup lubang buntot kau je kau haha . Tapi tapi tapi , mengikut kajian cuaca , tangan aku skrg dah krtikal dah ni . Otak lagilaaah ! Hahaha so aku blah dulu kay ? Dulu la aku blah , sekarang takyah hahahaha . Papahal call saya , 1 300 400 500 ! HAHAHA tata ! :)